1 Nisan 2013 Pazartesi

Koton'da Bir Gün...




Bugün; Boğaz Köprüsü'nün açık olması ve Koton'un geniş otoparkı sayesinde sendromsuz bir pazartesi günü oldu. Tabi Koton'un güler yüzlü çalışanlarnıı ve güzel ikramlarını da unutmamak lazım. Daha kapıdan girer girmez ortamın sıcaklığı heycanımızdan kurtulmamızı sağladı. Hemen hemen tüm 'Koton Blog Projesi' finalistleri ile tanışma fırsatı bulduk. 






Sunum trafiği Gülden Yılmaz'ın sunumuyla başladı.Koton, Koton'un amaçları, sosyal medyada Koton gibi konularda bizi aydınlattı. Gülden Yılmaz'ın anlattıklarını özetlemek gerekirse: Şirket 1988 yılında kurulmuş, ancak 2000'li yıllarda şirket hedeflerini büyütüp günümüzdeki haline geleceğinin sinyallerini vermiş. Firma şu anda 24 ülkede 310 şubeyle hizmet vermekte ve yılda toplam 38 milyon ürün satışı yapmakta. Koton'un yeni hedefi ise 2023 yılında dünya çapında en çok beğenilen ve satış yapan mağaza olmak.


Sunumlar kreatif danışmanların yeni sezon ürünlerini, trendleri ve Koton'un modaya bakışı hakkındaki anlatımlarla devam etti. Bu arada sosyal medyayı ne kadar aktif kullandıklarını fark ettik. Her sunum için facebook ve twitter üzerinden fotoğraflar paylaşıldı. Ardından Koton'un Türkiye pazarında nasıl bu kadar iddaalı olduğu belirtildi. 

Bizden söylemesi; yeni sezondan itibaren Koton, 'Denim' pazarındaki payını arttırma niyetinde.



Verilen aranın ardından Yaprak Aras sunumunu bizlere aktardı. Yaprak Hanım, blog dünyasının gelişimi ve blogların 2002 yılından itibaren moda ile nasıl iç içe geçtiğini, aktif blog kurmak ve başarılı bir blog kurmanın sırlarını bizimle paylaştı. Dünyaca ünlü 'super bloggerlar' ve sokak fotoğrafçılarının kimler olduğu, wordpress ve blogger altyapıları hakkında bizleri aydınlattı.


Ardından Emre Bey, bize markanın görsel değerini arttırmak için neler yaptıklarından ve markanın reklam çalışmalarınından (Cüneyt Arkın, Türkan Şoray ve Barış Manço koleksiyonları) bahsetti. Aynı zamanda ünlü manken Alessandra Ambrosio ve kızı ile hazırlanmış olan ''We Love'' reklamlarının çıkışı anlatıldı.


En son olarakta markanın sosyal medya sorumlusu söz aldı. Koton'un sosyal medya üzerindeki aktifliği hakkında bilgi verdi. Facebook'ta 500.000'e, twitter'da 25.000'e yaklaşan takipçi sayıları onları da çok heyecanlandırmış. Ayrıca Facebook'ta 500.000 takipçiye ulaştıklarında, takipçilerine sürprizleri olduğunu iletti ve konuşmasını sonlandırdı.  


Ardından tek tek finalistlerle röportajlar yapıldı ve herkese hediyeleri dağıtılıp toplantı sonlandırıldı. Zevkli bir gün oldu bizim için. Ekibin enerjisi harika, herkes güler yüzlü. Koton'la çalışacağımız önümüzdeki üç hafta keyifli geçecek gibi gözüküyor.

2 yorum:

  1. Sizin gibi gençlerin pozitif etkinliklerde faaliyet göstermesi örnek alınacak davranış....Tebrik ediyor,başarılarınızın devamını temenni ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Onur Bey,sizi yürekten kutluyorum.Asil ve seviyeli duruşunuzla farklısınız.Yolunuz açık olsun....

    YanıtlaSil